З основними поняттями складових комунікаційної стратегії, вимогами її обговорення та складання присутніх познайомила Ольга Нікуліна, радник з питань комунікації Донецького Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».
Під час практичної частини тренінгу його учасники жваво обговорювали основні цінності, якими мають керуватися представники самоврядування в об’єднаних громадах. Під час дискусії визначилися з конкретним завданням комунікаційної стратегії, на прикладі якого спробували розібратися з алгоритмом вирішення. Для Іллінівської ОТГ проблемою є низька активність громадськості під час заходів у громаді. Аналізуючи інсайти цільових груп, усі разом розбиралися, за допомогою яких месенджів достукатися до кожної з них.