TrainTheTrainers
#TrainTheTrainers
Другий випуск Consultant’s Digest #2 розповість Вам про не менш корисні та гарячі теми: вебмаркетинг, цифрові продажі, вебаналітика, аналіз бізнесу за допомогою цифрових інструментів та вебпромоція консалтингових послуг.
Якщо Ви вже на шляху до нових країн та Вам цікаво, як це роблять інші компанії та якими методами, читайте кейс-стаді про представників фешн та креативних секторів, зокрема:
- вихід виробників етно-одягу на скандинавський ринок;
- виклик Німецького ринку українській компанії кравців;
- промоції виробників верхнього одягу на ринку Канади;
- весільні сукні в Австралії; розвиток експорту до Польщі виробників картин за номерами.
Consultant's Digest - це добірка корисної інформації для підприємців, експортерів та консультантів в експорті, що допоможе Вашій компанії у виході на іноземні ринки від учасників інноваційної освітньої програми Train the Trainers для консультантів державного та приватного секторів у сфері експортної діяльності.
Читайте другий випуск та підписуйтесь на сторінки команд учасниць, щоб отримувати більше інформації з питань міжнародної торгівлі: https://epo.org.ua/ttt_digest-2/
Програма Train the Trainers розроблена Інститутом маркетингу Естонії у співпраці з Офісом з просування експорту. Програма фінансується Державним департаментом США (в рамках “Emerging Donors Challenge Program Round Seven”), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Пост для поширення: https://www.facebook.com/exportpromotionoffice/posts/2776492729334811
Зображення: https://drive.google.eom/file/d/lyGNBCqEMvovygUlynP7Ji017XS9tuo2A/view?usp=sharing