A A A K K K
для людей із порушенням зору
Іллінівська сільська територіальна громада
Донецька область, Краматорський район

Про Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

Дата: 19.08.2021 13:55
Кількість переглядів: 1185

Доводимо до відома, що департаментом агропромислового розвитку та земельних відносин облдержадміністрації (далі - департамент) здійснюються організаційні заходи щодо належного виконання постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 (в редакції постанови КМУ від 10 березня 2021 року № 185) «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства» (із змінами) (далі - Порядок).

Розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної- військово-цивільної адміністрації від 21 квітня 2021 року № 348/5-21 «Про обласну комісію з прийняття рішень щодо компенсації витрат, здійснених суб’єктами господарювання для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства» утворено обласну комісію та затверджено її персональний склад.

Відповідно до Порядку отримувачами бюджетних коштів є суб’єкти господарювання - юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми та форми власності і фізичні особи - підприємці, що провадять діяльність у галузях садівництва, виноградарства та хмелярства.

Суб’єктам господарювання, які закладають плодово-ягідні насадження, виноградники та хмільники, бюджетні кошти надаються на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік, для компенсації витрат (без урахування податку на додану вартість), здійснених у період з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року на:

  1. придбання садивного матеріалу плодово-ягідних культур, винограду та хмелю (далі - садивний матеріал), - у розмірі до 80 відсотків здійснених витрат (після проведення ними садіння або ремонту насаджень);
  2. проведення робіт та придбання матеріалів для спорудження шпалер і встановлення систем краплинного зрошення (далі - роботи), - у розмірі до 50 відсотків здійснених витрат (після завершення монтажних робіт);
  3. закупівлю техніки, механізмів та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві (далі - техніка, механізми та обладнання) згідно із затвердженим Мінагрополітики переліком такої техніки, механізмів та обладнання, - у розмірі до 30 відсотків їх вартості.

Суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня обласним комісіям документи:

  1. для отримання компенсації витрат на садивний матеріал і роботи (підпункт 1 пункту 9 Порядку);
  2. для отримання компенсації витрат на техніку, механізми та обладнання (підпункт 2 пункту 9 Порядку).

Компенсація витрат за садивний матеріал не може перевищувати нормативи, у межах яких проводиться часткове відшкодування їх вартості, затверджені Мінагрополітики (наказ № 74 від 07.07.2021 «Про затвердження нормативів, форм звітності, переліку техніки, механізмів та обладнання, передбачених для надання державної підтримки виробників плодів, ягід, винограду та хмелю»).

Суб’єктам господарювання - виробникам плодів, ягід, винограду та хмелю, які провадять сільськогосподарську діяльність з обробки, переробки та/або консервації плодів, ягід, винограду та хмелю, бюджетні кошти надаються на безповоротній основі в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік, для компенсації до 50 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість):

  1. нового будівництва та реконструкції холодильників для зберігання плодів, ягід, столових сортів винограду та хмелю власного виробництва, цехів первинної переробки винограду, плодів та ягід власного виробництва, об’єктів із заморожування плодово-ягідної продукції (далі - об’єкти);
  2. придбання ліній товарної обробки плодів та ягід, автоматизованих ліній з висушування плодів, ягід та хмелю власного виробництва, ліній з переробки плодів, ягід та технічних сортів винограду власного виробництва на соки, пюре, виноматеріали (далі - лінії) після завершення пусконалагоджувальних робіт.

Компенсації підлягає вартість об’єктів, введених в експлуатацію з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року, та/або вартість ліній, придбаних у той самий період.

Для отримання компенсації вартості об’єктів суб’єкти господарювання подають до 15 жовтня комісії Мінагрополітики документи (пункт 10 Порядку).

Одноразово у 2021 році суб’єкти господарювання можуть отримати компенсацію за період з 2019 по 2020 роки за напрямами та у розмірі, визначеними підпунктами 1 і 2 пункту 4 та пунктом 5 Порядку.

Для отримання компенсації витрат на садивний матеріал і роботи за зазначений період суб’єкти господарювання подають до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року обласним комісіям перелік документів, визначений підпунктом 1 пункту 9 Порядку.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо відповідні насадження не обліковуються на їх балансі на дату подання документів.

Обласні комісії проводять відповідно до пункту 9 Порядку перевірку поданих документів та незалежно від результатів розгляду документів забезпечують надходження до Мінагрополітики відповідно до 15 вересня або 1 листопада 2021 року зведених відомостей про фактичні витрати та попередні обсяги компенсації, висновків за результатами аналізу отриманих документів та актів про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат, а в разі надходження відповідного запиту Мінагрополітики - інші підтвердні документи.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

До комісії Мінагрополітики суб’єкти господарювання подають до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року:

документи, зазначені у пункті 10 Порядку, - для отримання компенсації за об’єкти, введені в експлуатацію у період з 2019 по 2020 роки;

документи, зазначені у пункті 11 Порядку, - для отримання компенсації за лінії, придбані у період з 2019 по 2020 роки.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінагрополітики та зареєстровані в системі електронного документообігу до 1 вересня або 15 жовтня 2021 року включно.

Документи, подані не в повному обсязі, повертаються Мінагрополітики суб’єкту господарювання в десятиденний строк.

Документи, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Компенсації підлягає вартість основних фондів, підтверджена актами приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів та/або приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів (№ 03-1,03-2), які передбачені проектно-кошторисною документацією.

За період з 2019 по 2020 роки суб’єктам господарювання не нараховується компенсація, якщо придбані у цей період лінії на момент подання документів до комісії Мінагрополітики не обліковуються на їх балансі.

У разі коли суб’єкт господарювання отримував у період з 2019 по 2020 роки компенсації, доплата здійснюється в межах встановленого для кожного напряму розміру державної підтримки з відрахуванням вже сплачених сум компенсації.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь