Розпорядження Донецької обласної державної адміністрації №139/5-24
Про затвердження графіку особистих прийомів осіб, які потребують безоплатної первинної правничої допомоги, особистих прийомів громадян та телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» з питань, що належать до компетенції облдержадміністрації, обласної військової адміністрації, на 2024 рік
Відповідно до статті 22 Закону України «Про звернення громадян», керуючись Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», статтями 6, 25, 38, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статтями 4, 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Порядком організації проведення особистих прийомів осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, особистих, спільних, виїзних прийомів громадян та телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» з питань, що належать до компетенції Донецької обласної державної адміністрації, затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 11 грудня 2017 року № 1627/5-17, зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у Донецькій області 14 грудня 2017 року за № 221/2428, враховуючи Розподіл обов’язків між головою облдержадміністрації, начальником обласної військової адміністрації, першим заступником та заступниками голови облдержадміністрації, затверджений розпорядженням голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 19 лютого 2024 року № 86/5-24, з метою забезпечення регулярного проведення в облдержадміністрації прийомів громадян у встановлені дні та години:
1. Затвердити графік особистих прийомів осіб, які потребують безоплатної первинної правничої допомоги, особистих прийомів громадян та телефонного зв’язку з населенням «Гаряча лінія» з питань, що належать до компетенції облдержадміністрації, обласної військової адміністрації,
2. Управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю (Фесенко), управлінню з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації (Гончарова) облдержадміністрації забезпечити:
1) систематичне інформування населення про графік та підсумки проведення прийомів громадян;
2) щоквартальне інформування голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації про оприлюднення у медіа та на офіційному вебсайті облдержадміністрації узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань.
3. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на управління з питань звернень громадян та доступу до публічної інформації облдержадміністрації, контроль - на керівника апарату облдержадміністрації Ольгу Мосіну.